WP_Post Object ( [ID] => 2749 [post_author] => 1 [post_date] => 2024-05-30 13:31:53 [post_date_gmt] => 2024-05-30 15:31:53 [post_content] =>Mit nyerhetsz, ha beindítod vállalkozásod weboldalán a keresőoptimalizálást?
Megmutatom mit kell tenned ahhoz , hogy weboldalad fizetett hirdetés nélkül is növelje a forgalmadat
Hosszútávon stabil forgalmat biztosítani weboldaladnak, amely egyszerűen azt új felhasználókat a Google keresőjéből a honlapodra irányítja. Segít abban, hogy a Google találati listáján weboldalad témájában illeszkedő kulcsszóra és kifejezésre, a lehető legtöbbször előre soroljon, lehetőleg a Google keresőlistájának első oldalára.
Mi is az a SEO magyarul keresőoptimalizálás?
A SEO az angol Search Engine Optimization rövidítése, jelentése magyarul keresőoptimalizálás. A SEO egy online marketing eszköz, a weboldalad forgalmának növelését tudod vele megtöbbszörözni.Lehet ez egészségügyi online marketing a SEO-ban.
Miért érdemes a keresőoptimalizálásba befektetned?
Legfontosabb előnye, hogy pénztárcabarát hiszen organikus tehát (nem fizetett) forgalmat hoz weboldaladra. Olyan információkra éhes, céllal érkező potenciális látogatókat, akik kérdéseikre választ keresnek, és így találják meg honlapodat.
Természetesen ezen forgalmat és találati lista eredményeit tovább növelhetjük, ha a PPC hirdetésekkel a Google Ads hirdetéskezelőjével, de ez csak akkor fog neked látogatókat hozni weboldaladra, ha fizetsz érte.
A legfontosabb különbség a keresőoptimalizálás -SEO és a PPC hirdetések között, hogy a SEO-val egyszeri befektetéssel hosszútávon forgalmat generálhatunk oldalukra.
Ezzel szemben a PPC hirdetések egyre több és több pénzt igényelnek ahhoz, hogy látogatókat szerezzünk honlapunkra.
Érdekel a keresőoptimalizálás Seo milyen részekből épül fel?
A keresőoptimalizálásnak három fő pillére van:
Technikai SEO: beállítások, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a Google felfigyeljen weboldaladra. Konkrét példa a weboldalad indexelhetőségének biztosítása az algoritmus számára, és weboldalad sebessége is.
Saját példát hozok a weboldalamat vizsgáltam meg a gmetrix-en keresztül amely ingyenes verzióval is szolgál, és gyorsan egy átfogó képet kapunk oldalunkról
On-page SEO: a honlapodon megjelenő tartalom (szövegek, képi elemek és videók) optimalizálását jelöli. Fontos eleme a kulcsszó kutatás, a tartalom elkészítésekor a SEO szabályainak szem előtt tartása (SEO címek beállítása, szöveghierarchia – címek, alcímek létrehozása), és a honlapodon megtalálható belső linkek használata is.
A saját weboldalamba is bele kell fektetni időt és energiát, a SEO-t alkalmazva, hogy ügyfeleim minél könnyebben megtaláljanak. Így már a Google keresőben kulcsszavamra "orvosi weboldal" a 2-dik helyen szerepelek. És mi sem bizonyítja jobban , hogy legutóbbi ügyfelem is éppen így talált rám. Ezek szerint működik ez nem csak szavak.
designpen.hu a Google találati lista 2 -dik helyén a kulcsszavára
Off-page SEO: A honlapod helyezésére a Google rangsorban meghatározó szempontok. Egy weboldal létrehozása során az egyik legfontosabb lépés a linképítés, vagy egy sarkalatos ma divatos alkalmazásokkal tarkított közösségi média jelenlét jelentősége, amelyben egy korábbi cikkemben is utaltam.
Láthatod, hogy a Google találati lista tetején a képen azok a szponzorált hirdetések szerepelnek, azok a cégek, akik fizetnek azért, hogy a Goggle a találati listán előre rangsorolja.
Mi viszont nem szeretnénk ezért fizetni, de ha a keresőoptimalizálás-SEO segítségével hosszabb távra akarunk befektetni akkor mit tehetünk?
Vannak keresőoptimalizálás tanfolyamok is, ahol sok-sok év munkájával megszerzett tudásából kapsz egy átfogó képet, és akár technikai beállításokat is eltudsz majd végezni.
Betekintést nyersz, hogy milyen kulcsszavak szerepelnek legtöbbször fizetett hirdetésben, ezekre nem érdemes pénzt áldoznod.
Viszont fontos , hogy időt és energiát fordítsunk arra, így kevésbé felkapott és használt kulcsszavakat találjunk magunknak, amelyre kevesen hirdetnek.
Ahhoz, hogy weboldalad sikeres legyen fizetett hirdetések nélkül, érdemes egy keresőoptimalizáló szakértő tudását igénybe venned.
Természetesen a legjobb, ha te vagy elől és az első helyen, de ha a földön járunk akkor tudjuk, hogy ez precíz munka eredményeként hosszabb távon (hónapok alatt) tud beérni. A statisztikák alapján viszont jó, ha kulcsszavakra és rád jellemző kifejezésekre a Google találati lista 1 helyén szerepelsz. Mivel a kattintások egy jelentős részét közel 30%-át az első oldal találati listája viszi el. A kulcsszó keresésnél a legfontosabb, hogy ismerd meg a látogatóid és pácienseid problémáit, mire keresnek választ.
Ismerd meg látogatóid milyen témában keresnek információkat és várnak válaszokat.
Másik fontos szempont a Google-nek hogy nyújts kiemelkedő értékes tartalmat a látogatóid számára.
Legyen az egy Blog, ahová folyamatosan posztolod a cikkeidet a vállalkozásod és a látogatóid számára releváns témában.
Megosztod az elégedett gyermek pácienseidről videót , akik éppen most voltak fogászati vizsgálaton.
Ezzel a Google-nak a célja, hogy elégedett felhasználókat tudjon kiszolgálni, ezt a tartalmaiddal tudod biztosítani. Amennyiben erre figyelsz és szem előtt tartod hosszútávon , akkor biztosan előre sorol a találati listájában
"Használd a keresőoptimalizálást építsd be vállalkozásod weboldalába (pl. egészségügyi SEO) és nem marad el a siker, így pénzt spórolhatsz meg, és nem kell drága hirdetésekre költeni! "
[post_title] => SEO lépésről-lépésre [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => hogyan-legyel-a-goggle-lista-elejen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2024-10-07 18:13:29 [post_modified_gmt] => 2024-10-07 20:13:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://designpen.hu/?p=2749 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )Megmutatom mit kell tenned ahhoz , hogy weboldalad fizetett hirdetés nélkül is növelje a forgalmadat
Hosszútávon stabil forgalmat biztosítani weboldaladnak, amely egyszerűen azt új felhasználókat a Google keresőjéből a honlapodra irányítja. Segít abban, hogy a Google találati listáján weboldalad témájában illeszkedő kulcsszóra és kifejezésre, a lehető legtöbbször előre soroljon, lehetőleg a Google keresőlistájának első oldalára.
A SEO az angol Search Engine Optimization rövidítése, jelentése magyarul keresőoptimalizálás. A SEO egy online marketing eszköz, a weboldalad forgalmának növelését tudod vele megtöbbszörözni.Lehet ez egészségügyi online marketing a SEO-ban.
Legfontosabb előnye, hogy pénztárcabarát hiszen organikus tehát (nem fizetett) forgalmat hoz weboldaladra. Olyan információkra éhes, céllal érkező potenciális látogatókat, akik kérdéseikre választ keresnek, és így találják meg honlapodat.
Természetesen ezen forgalmat és találati lista eredményeit tovább növelhetjük, ha a PPC hirdetésekkel a Google Ads hirdetéskezelőjével, de ez csak akkor fog neked látogatókat hozni weboldaladra, ha fizetsz érte.
A legfontosabb különbség a keresőoptimalizálás -SEO és a PPC hirdetések között, hogy a SEO-val egyszeri befektetéssel hosszútávon forgalmat generálhatunk oldalukra.
Ezzel szemben a PPC hirdetések egyre több és több pénzt igényelnek ahhoz, hogy látogatókat szerezzünk honlapunkra.
A keresőoptimalizálásnak három fő pillére van:
Technikai SEO: beállítások, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a Google felfigyeljen weboldaladra. Konkrét példa a weboldalad indexelhetőségének biztosítása az algoritmus számára, és weboldalad sebessége is.
Saját példát hozok a weboldalamat vizsgáltam meg a gmetrix-en keresztül amely ingyenes verzióval is szolgál, és gyorsan egy átfogó képet kapunk oldalunkról
On-page SEO: a honlapodon megjelenő tartalom (szövegek, képi elemek és videók) optimalizálását jelöli. Fontos eleme a kulcsszó kutatás, a tartalom elkészítésekor a SEO szabályainak szem előtt tartása (SEO címek beállítása, szöveghierarchia – címek, alcímek létrehozása), és a honlapodon megtalálható belső linkek használata is.
A saját weboldalamba is bele kell fektetni időt és energiát, a SEO-t alkalmazva, hogy ügyfeleim minél könnyebben megtaláljanak. Így már a Google keresőben kulcsszavamra „orvosi weboldal” a 2-dik helyen szerepelek. És mi sem bizonyítja jobban , hogy legutóbbi ügyfelem is éppen így talált rám. Ezek szerint működik ez nem csak szavak.
designpen.hu a Google találati lista 2 -dik helyén a kulcsszavára
Off-page SEO: A honlapod helyezésére a Google rangsorban meghatározó szempontok. Egy weboldal létrehozása során az egyik legfontosabb lépés a linképítés, vagy egy sarkalatos ma divatos alkalmazásokkal tarkított közösségi média jelenlét jelentősége, amelyben egy korábbi cikkemben is utaltam.
Láthatod, hogy a Google találati lista tetején a képen azok a szponzorált hirdetések szerepelnek, azok a cégek, akik fizetnek azért, hogy a Goggle a találati listán előre rangsorolja.
Mi viszont nem szeretnénk ezért fizetni, de ha a keresőoptimalizálás-SEO segítségével hosszabb távra akarunk befektetni akkor mit tehetünk?
Vannak keresőoptimalizálás tanfolyamok is, ahol sok-sok év munkájával megszerzett tudásából kapsz egy átfogó képet, és akár technikai beállításokat is eltudsz majd végezni.
Betekintést nyersz, hogy milyen kulcsszavak szerepelnek legtöbbször fizetett hirdetésben, ezekre nem érdemes pénzt áldoznod.
Viszont fontos , hogy időt és energiát fordítsunk arra, így kevésbé felkapott és használt kulcsszavakat találjunk magunknak, amelyre kevesen hirdetnek.
Ahhoz, hogy weboldalad sikeres legyen fizetett hirdetések nélkül, érdemes egy keresőoptimalizáló szakértő tudását igénybe venned.
Természetesen a legjobb, ha te vagy elől és az első helyen, de ha a földön járunk akkor tudjuk, hogy ez precíz munka eredményeként hosszabb távon (hónapok alatt) tud beérni. A statisztikák alapján viszont jó, ha kulcsszavakra és rád jellemző kifejezésekre a Google találati lista 1 helyén szerepelsz. Mivel a kattintások egy jelentős részét közel 30%-át az első oldal találati listája viszi el. A kulcsszó keresésnél a legfontosabb, hogy ismerd meg a látogatóid és pácienseid problémáit, mire keresnek választ.
Ismerd meg látogatóid milyen témában keresnek információkat és várnak válaszokat.
Másik fontos szempont a Google-nek hogy nyújts kiemelkedő értékes tartalmat a látogatóid számára.
Legyen az egy Blog, ahová folyamatosan posztolod a cikkeidet a vállalkozásod és a látogatóid számára releváns témában.
Megosztod az elégedett gyermek pácienseidről videót , akik éppen most voltak fogászati vizsgálaton.
Ezzel a Google-nak a célja, hogy elégedett felhasználókat tudjon kiszolgálni, ezt a tartalmaiddal tudod biztosítani. Amennyiben erre figyelsz és szem előtt tartod hosszútávon , akkor biztosan előre sorol a találati listájában
„Használd a keresőoptimalizálást építsd be vállalkozásod weboldalába (pl. egészségügyi SEO) és nem marad el a siker, így pénzt spórolhatsz meg, és nem kell drága hirdetésekre költeni! „