WP_Post Object ( [ID] => 2744 [post_author] => 1 [post_date] => 2024-05-30 13:19:46 [post_date_gmt] => 2024-05-30 15:19:46 [post_content] =>Miért kellene céges weboldalt készítenem?
Sokszor hallani ki fogásokat arról, hogy a kisvállalkozások miért nem indítanak saját weboldalt és miért nincsenek jelen a közösségi térben.
Legtöbbször a cégek plusz költségként tekintenek rá, nem marketing fegyvertárként és lehetőségként. Valójában pedig az ügyfélszerzés egy újabb csatornája, és leendő ügyfeleinkkel és pácienseinkkel történő kapcsolatteremtés legfontosabb eszköze. Másik érv, ami a saját céges weboldal mellett szól, hogy ez mindvégig a mi tulajdonunk marad, így nincsen kitettségünk, mint más közösségi média platformok esetén. (Facebook, Instagram, Tik-Tok stb.. )
Kié a közösségi profilom?
Pontosan miről is van szó? Ha a közösségi hálón eltűnik egy szolgáltató vagy megváltoznak a feltételek, amelyet ügyfélszerzésre használunk, a sok munkával felépített ügyfélkörünket könnyen elveszíthetjük, ha csak közösségi oldalakon keresztül vagyunk kapcsolatban ügyfeleinkkel.
A saját céges honlapunk esetében oldalunk látogatóit és a hírlevélre feliratkozókat nem veszíthetjük el, ez a mi kis birtokunk marad bármilyen változás történik a világhálón és a közösségi térben.
A weboldal a nélkülözhetetlen eszköz a világhálón?
Az elmúlt 10 évben óriási változás következett be, ha az internetezési szokásokat figyeljük meg.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) elemzése alapján 2020-ban elképesztően magas 87%-os a magyar internethasználóknál a közösségi oldalakon a részvevők aránya, ami már 22%-kal nagyobb, mint uniós átlag.
A magyar háztartásoknak már a 88%-nak van internet hozzáférése, de még így is a tagállamok között a rangsorban a középső harmadában kapunk helyett.
A magyar internetezők 13%-kal többen tekintettek meg tartalommegosztó szolgáltatóktól származó video tartalmakat.
Az Európai Unióban a vállalkozások háromnegyedének van saját weboldala és közel kétharmada aktív a közösségi médiákban, egyötödük kereskedik a weben.
A kisvállalkozások még mindig egy kötelező, de nem digitális platformként tekintenek weboldalukra. A legtöbb esetben, ha rendelkeznek is honlappal egy statikus bemutatkozó oldalként egyfajta telefonkönyvként funkcionál.
A koronavírus járvány segítette a digitalizációt a kivállalkozásoknál is, hiszen az online jelenlét a soha nem látott mértékben felértékelődött. És nem mellesleg abba korba léptünk mikor egy vállalkozás sikerének kulcsa, a megfelelő digitális tartalom és online jelenlét.
Egy interjún keresztül bemutatom, hogy miért érdemes kisvállalkozásod esetén is saját weboldal kialakításába vagy meglévő nem korszerű weboldal átalakításába belevágni.
Az online megjelenésed a sikered kulcsa
A Lilla Optika esetében is eljött ez a pillanat, amikor László Lilla az optika alapító tulajdonosa felkeresett azzal a céllal, hogy szeretne vállalkozásának egyedi céges weboldalt.
Egy interjút készítettem a Lilla Optika alapító tulajdonosával László Lilllával, akinek 2022-ben elkészítettem céges bemutatkozó weboldalát.
Lilla miért szerettél volna saját weboldalt a vállalkozásodnak?
Már a Facebookon jelen van a Lilla Optika és ezen keresztül is kapcsolatban vagyok ügyfeleimmel. De szeretem volna, ha jobban megismerhetnek engem bemutatkozó oldalamon keresztül és itt informálódni tudjanak a szolgáltatásaimról és könnyen és gyorsan kapcsolatba léphessen velem a honlapon keresztül.
Milyen weboldalt képzeltél el magadnak?
A honlapom arculati megjelenése illeszkedik hozzám, és így honlapom látogatói könnyebben tudnak megismerni, így szeretnék bizalmat kialakítani velük.
Egyedi arculatú weboldalt kértem mivel, a sablonos weboldalak mindig ugyanolyanok és szeretnék, kitűnni a tömegből.
Más közösségi felületeken is jelen vagy?
A Lilla Optika weboldalának elindításával egyszerre az Instagramon is létrehoztam közösségi profilomat, így még több helyen megtalálhatnak ügyfeleim és szolgáltatásom iránt érdeklődő látogatók, leendő vásárlóim.
Mitől gondolod azt, hogy egyszerre több helyen és weboldallal is jelen kell lennie vállalkozásodnak az online térben?
Számomra az, hogy több helyen jelen vagyok vállalkozásommal biztosíték. Tudom azt, hogy ez a világ folyamatosan változik, és nem szeretem a meglepetéseket. Ezért a legbiztosabb az, ha saját céges weboldalam van, amely mindig az enyém marad, és nem vagyok kitéve a közösségi hálón lévő változásoknak.
Mire gondolsz pontosan?
A változások alatt azt értem, hogy a közösségi oldalamon létrehozott vállalkozási profilom és az azon megtalálható látogatóim a kapcsolati hálóm nem az én tulajdonom, itt a feltételeket az üzemeltető számomra előnytelenül megváltoztathatja. Az, hogy saját weblapom van ezt a félelmemet kiaknáztam, nem érhetnek meglepetések a jövőben.
Természetesen az, hogy weboldalunk van és közösségi profiljaink nem elegendő, hiszen folyamatos jelenlét és aktivitás szükséges ahhoz, hogy online jelenlétünk stabil lábakon álljon. Mindezek összességében tudják támogatni azt, hogy látogatóid , ügyfeleid vagy vásárlóid naprakész információk alapján könnyen kapcsolatba léphessenek veled, így szolgáltatásaidat igénybe tudják venni.
Amennyiben szeretnéd vállalkozásod online jelenlétét megalapozni vagy megerősíteni fordulj hozzám bizalommal.
[post_title] => A saját céges weboldal és közösségi háló építése [post_excerpt] => A saját céges weboldal és közösségi háló építése fontos téma ,hiszen minél több szociális média platformon vagyunk fent aktívan , annál könnyebben fognak ügyfeleink ránk talàlni. [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => a-sajat-ceges-weboldal-es-kozossegi-halo-epitese [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2024-10-07 18:14:07 [post_modified_gmt] => 2024-10-07 20:14:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://designpen.hu/?p=2744 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )
Sokszor hallani ki fogásokat arról, hogy a kisvállalkozások miért nem indítanak saját weboldalt és miért nincsenek jelen a közösségi térben.
Legtöbbször a cégek plusz költségként tekintenek rá, nem marketing fegyvertárként és lehetőségként. Valójában pedig az ügyfélszerzés egy újabb csatornája, és leendő ügyfeleinkkel és pácienseinkkel történő kapcsolatteremtés legfontosabb eszköze. Másik érv, ami a saját céges weboldal mellett szól, hogy ez mindvégig a mi tulajdonunk marad, így nincsen kitettségünk, mint más közösségi média platformok esetén. (Facebook, Instagram, Tik-Tok stb.. )
Pontosan miről is van szó? Ha a közösségi hálón eltűnik egy szolgáltató vagy megváltoznak a feltételek, amelyet ügyfélszerzésre használunk, a sok munkával felépített ügyfélkörünket könnyen elveszíthetjük, ha csak közösségi oldalakon keresztül vagyunk kapcsolatban ügyfeleinkkel.
A saját céges honlapunk esetében oldalunk látogatóit és a hírlevélre feliratkozókat nem veszíthetjük el, ez a mi kis birtokunk marad bármilyen változás történik a világhálón és a közösségi térben.
Az elmúlt 10 évben óriási változás következett be, ha az internetezési szokásokat figyeljük meg.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) elemzése alapján 2020-ban elképesztően magas 87%-os a magyar internethasználóknál a közösségi oldalakon a részvevők aránya, ami már 22%-kal nagyobb, mint uniós átlag.
A magyar háztartásoknak már a 88%-nak van internet hozzáférése, de még így is a tagállamok között a rangsorban a középső harmadában kapunk helyett.
A magyar internetezők 13%-kal többen tekintettek meg tartalommegosztó szolgáltatóktól származó video tartalmakat.
Az Európai Unióban a vállalkozások háromnegyedének van saját weboldala és közel kétharmada aktív a közösségi médiákban, egyötödük kereskedik a weben.
A kisvállalkozások még mindig egy kötelező, de nem digitális platformként tekintenek weboldalukra. A legtöbb esetben, ha rendelkeznek is honlappal egy statikus bemutatkozó oldalként egyfajta telefonkönyvként funkcionál.
A koronavírus járvány segítette a digitalizációt a kivállalkozásoknál is, hiszen az online jelenlét a soha nem látott mértékben felértékelődött. És nem mellesleg abba korba léptünk mikor egy vállalkozás sikerének kulcsa, a megfelelő digitális tartalom és online jelenlét.
Egy interjún keresztül bemutatom, hogy miért érdemes kisvállalkozásod esetén is saját weboldal kialakításába vagy meglévő nem korszerű weboldal átalakításába belevágni.
A Lilla Optika esetében is eljött ez a pillanat, amikor László Lilla az optika alapító tulajdonosa felkeresett azzal a céllal, hogy szeretne vállalkozásának egyedi céges weboldalt.
Egy interjút készítettem a Lilla Optika alapító tulajdonosával László Lilllával, akinek 2022-ben elkészítettem céges bemutatkozó weboldalát.
Már a Facebookon jelen van a Lilla Optika és ezen keresztül is kapcsolatban vagyok ügyfeleimmel. De szeretem volna, ha jobban megismerhetnek engem bemutatkozó oldalamon keresztül és itt informálódni tudjanak a szolgáltatásaimról és könnyen és gyorsan kapcsolatba léphessen velem a honlapon keresztül.
A honlapom arculati megjelenése illeszkedik hozzám, és így honlapom látogatói könnyebben tudnak megismerni, így szeretnék bizalmat kialakítani velük.
Egyedi arculatú weboldalt kértem mivel, a sablonos weboldalak mindig ugyanolyanok és szeretnék, kitűnni a tömegből.
A Lilla Optika weboldalának elindításával egyszerre az Instagramon is létrehoztam közösségi profilomat, így még több helyen megtalálhatnak ügyfeleim és szolgáltatásom iránt érdeklődő látogatók, leendő vásárlóim.
Számomra az, hogy több helyen jelen vagyok vállalkozásommal biztosíték. Tudom azt, hogy ez a világ folyamatosan változik, és nem szeretem a meglepetéseket. Ezért a legbiztosabb az, ha saját céges weboldalam van, amely mindig az enyém marad, és nem vagyok kitéve a közösségi hálón lévő változásoknak.
A változások alatt azt értem, hogy a közösségi oldalamon létrehozott vállalkozási profilom és az azon megtalálható látogatóim a kapcsolati hálóm nem az én tulajdonom, itt a feltételeket az üzemeltető számomra előnytelenül megváltoztathatja. Az, hogy saját weblapom van ezt a félelmemet kiaknáztam, nem érhetnek meglepetések a jövőben.
Természetesen az, hogy weboldalunk van és közösségi profiljaink nem elegendő, hiszen folyamatos jelenlét és aktivitás szükséges ahhoz, hogy online jelenlétünk stabil lábakon álljon. Mindezek összességében tudják támogatni azt, hogy látogatóid , ügyfeleid vagy vásárlóid naprakész információk alapján könnyen kapcsolatba léphessenek veled, így szolgáltatásaidat igénybe tudják venni.
Amennyiben szeretnéd vállalkozásod online jelenlétét megalapozni vagy megerősíteni fordulj hozzám bizalommal.